Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

6/5/11

Γενικότερα με τις ημερομηνίες,τις γιορτές,τις επετείους και τα γενέθλια οι περισσότεροι ένα πρόβλημα το έχουμε..Ας το παραδεχτούμε..Ερχονται όμως κι εκείνες οι μέρες που δεν ξεχνιούνται ποτέ.Οι ημερομηνίες που δεν σβήνονται ποτέ απο την μνήμη μας..Οσο και να το θέλουμε.Όσο και να το προσπαθούμε.Ριζωνουν στο μυαλό μας.Θυμόμαστε κάθε στιγμή της συγκεκριμένης ημέρας σαν να τη ζήσαμε χθες.Κάθε λέξη,κάθε βλέμμα..Αυτό ακριβώς συνέβη και σε μένα. 6-5-11..
''Θα θυμάμαι για πάντα το πρώτο σου βλέμμα,την πρώτη σου λέξη,το πρώτο σου χαμόγελο,το πρώτο σου φιλί,την πρώτη αγκαλιά..'' Πόσο αστεια φαίνονται άραγε όλα αυτα για κάποιον που δεν τα έχει νιώσει ποτέ, και πόσο οικεία για όλους όσους έχουν νιώσει κάτι παρόμοιο..!Για όλους όσους εχουν ερωτευτεί με την πρώτη ματιά,έχουν πονέσει,έχουν προσπαθήσει,έχουν απογοητευεί,έχουν κλάψει,έχουν πέσει στα πατωματα και δεν ντρέπονται επειδή έτσι ένιωσαν!..Κι εγώ λοιπόν,τα ένιωσα και τα έζησα ολα αυτά..για σένα...Εσένα που μόλις σε είδα μου χαμογέλασες..με το πιο όμορφο και γλυκό χαμόγελο που εχω δει σ'όλη μου τη ζωή..Μου χάρισες τα πιο όμορφα συναισθήματα χωρίς να το ξέρεις...Τώρα γράφω όλα αυτά..σε σένα..και θα πέσουν στο κενο..πάλι..Το ξέρω..Αλλά είναι ολα αυτά που δεν πρόλαβα ποτέ να σου πω..που δεν τα καταφερα,όσο κι αν ήθελα..Ισως κάποια στιγμή να μπορέσω να σου πω.Αλλά ακόμη και τότε δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις τί ένιωσα.. ''όσα κομματια κι αν ενώσεις,δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις..στα είπα όλα..!!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου